פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-5007000
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪
077-5007000

מה אתם מחפשים? אנו כאן לעזור

למה חשוב להקפיד על טיפוח של אזור העיניים?

בסוף יום עבודה ארוך, אחרי שהיית שם בשביל כולם, מגיע לך גם משהו לעצמך. שיגרת טיפוח נכונה כוללת תמיד קרם עיניים מעולה. למה? על כך נפרט במאמר הבא!
מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 5 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 3 תשלומים ללא ריבית 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

כל אישה יודעת כי בשביל להיראות טוב צריך להקפיד על שיגרת טיפוח - כל מאפרת מתחילה תעיד כי טיפוח נכון עושה 70% מהעבודה, אך מעבר לכך, בסוף יום עבודה ארוך, אחרי שהיית שם בשביל כולם, מגיע לך גם משהו לעצמך. שיגרת טיפוח נכונה כוללת תמיד, ללא יוצא מן הכלל, קרם עיניים מעולה. למה? להלן הסיבות המרכזיות:

עיגולים שחורים - העור סביב העיניים דק מאוד ביחס לאזורים אחרים בגוף ובפנים. עיגולים שחורים נוצרים לא רק בגלל חוסר בשעות שינה אלא גם מכיוון שהעור הדק חושף את הורידים תחתיו ואת כתמי הפיגמנטציה הנוצרים בעור מתבגר כחלק מנזקי השמש.

קמטי הגיל - העור סביב העיניים יבש יותר באופן יחסי מחלקים אחרים בפנים, לכן קמטי הגיל יופיעו ראשונים באזור הזה. מטרתו של קרם העיניים בשגרת הטיפוח הוא למצק את העור ולהפחית את הכהויות מסביב לעיניים.

 

מה מייחד את קרם העיניים של Rosamix?
קרם העיניים של Rosamix מכיל בתוכו שמן רימונים הידוע כמכיל כמות גבוהה של אנטי אוקסידנטים, המסייעים בהבהרה של העור וטיפול בפיגמנטציה. בנוסף, מחקרים רבים מוכיחים כי שמן זרעי רימונים מכיל תכונות אסטרוגניות המסייעות בהצערה של העור ויצירת מראה רענן. 
המרכיב החשוב הנוסף בקרם העיניים של Rosamix הוא הקמומיל. השימוש בתמצית קמומיל התחיל לפני שנים רבות כבר ביוון העתיקה. לקמומיל תכונות חשובות רבות. מעבר להיותו חומר מרגיע המסייע בריפוי של מחלות שונות, גם הוא, כמו שמן הרימונים מכיל חומרים אנטי אוקסידנטים נוגדי חמצון המסייעים גם הם במלחמה נגד פגמי הפיגמנטציה המופיעים עם הגיל. בנוסף, מכיוון שלתמצית קמומיל יש אפקט מרגיע הוא מסייע בהפחתת נפיחות באזור העיניים.

טיפוח אזור העיניים

 

חשוב להדגיש: כדי שתוכלי ליהנות מיתרונות המוצר יש להשתמש בו בכל ערב ובוקר בקביעות לתוצאות טובות במהירות. אנחנו ב-Rosamix מאמינים כי קוסמטיקה איכותית נוצרת כאשר נוצר שילוב של טבע עם חדשנות. ההקפדה על שימור המלאכות המסורתיות להפקת החומר מהטבע מביאה למיצוי החומרים הטובים שלא יאבדו לאורך דרך ההפקה של התכשיר.

no-lazy