פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-5007000
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪
077-5007000

מה אתם מחפשים? אנו כאן לעזור

מדוע יש להקפיד על שימוש בקרם לילה איכותי?

בסוף יום ארוך, אין דבר טוב יותר מכמה דקות שלך לעצמך. קרם לילה הוא התוספת המושלמת לשגרת טיפוח מנצחת
מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 5 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
2
  • זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 3 תשלומים ללא ריבית 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

בסוף יום ארוך, אין דבר טוב יותר מכמה דקות שלך לעצמך. קרם לילה הוא התוספת המושלמת לשגרת טיפוח מנצחת. אנחנו חיות בעולם אינטנסיבי הדורש מאתנו המון. כל הזמן. המתח, הלחצים, זיהום האוויר אליו אנחנו חשופות, קרינת השמש ועוד נותנים את אותותיהם בכל יום מחדש. לכן חשוב להקפיד על שיגרת טיפוח נכונה שתסייע לך לשמור על עור פנים זוהר ורענן. מדוע חשוב להקפיד על שימוש נכון בקרם לילה? על כך נפרט במאמר הבא!

מדוע יש להקפיד על שימוש בקרם לילה איכותי? 


בשביל להסביר מדוע יש לשים דגש על קרם לילה איכותי חשוב להסביר מה ההבדל בין קרם לילה לקרם יום. במהלך היום אנחנו חשופות לקרינת שמש, לזיהום אוויר ובחודשי הקיץ ללחות גבוהה. לכן, קרם יום צריך להיות קל יותר, עם רמת שומניות נמוכה שלא תספוג את הלכלוך מזיהום האוויר ולא תייצר פצעונים. לעומת זאת, בשנת הלילה שירי הפנים רפויים, הסביבה סטרילית, יש לעור זמן והוא יכול לספוג חומרים שיסייעו לו להתחדש בכל יום מחדש.

 

מאילו חומרים עשוי קרם הלילה של Rosamix

 

• ®Neodermyl: הוא מקור חדש לביו-אנרגיה המחדש את העור, מחייה פיברובלסטים מיושנים, מפעיל מחדש את סינתזת הקולגן והאלסטין.

• SEPILIFT DPHP: מעניק לחות ומחליק את סימני הגיל, ממצק את הרקמות על ידי גירוי התכווצות סיבי הקולגן, על ידי הגנה על סיבי העור מפני תמוגה אנזימטית ועל ידי הפעלת פעולה אנטי-רדיקלית חופשית. דרכי פעולה מרובות נגד סמני הזדקנות העור ויעילותו שהוכחו על מתנדבים בהשוואה למוצר ייחוס מוכר נגד הזדקנות.

• שמן רימונים: לשמן רימונים סגולות רבות. בין השאר הוא מלא באנטי אוקסידנטים המבהירים את העור ונלחמים בפגמי הפיגמנטציה הנוצרת במהלך השנים. כמו כן שמן רימונים מורכב מחומצה לינואלית המשפרת את גמישות העור.

כמוכן, קרם הלילה של Rosamix מכיל בתוכו חמאת שיאה המופקת מאגוזים הגדלים באפריקה. תהליך נכון של כתישה ובישול מייצרים את חמאת השיאה לה מגוון גדול מאוד של תכונות טובות:

• שיקום והצערת עור הפנים - חמאת שיאה משמשת כחומר טבעי המכיל כמות גבוהה של שומנים בריאים מה שמסייע לשיקום והצערה של עור הפנים. השומן שומר על גמישות העור ומאט היווצרות של קמטים חדשים.

• התמודדות טובה עם כתמי פיגמנטציה - חמאת שיאה מכילה בתוכה חומרים נוגדי חמצון המסייעים בהבהרה של העור ובהתמודדות עם כתמי פיגמנטציה המופיעים עם הגיל.

 

אנו ב- Rosamix נמשיך להיות כאן תמיד בשבילך ובשביל העור שלך אנו מזמינים אותך להתנסות בקרם הלילה שלנו וליהנות מעור מלא ברק וחיוניות

no-lazy