פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

077-5007000
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪
077-5007000

מה אתם מחפשים? אנו כאן לעזור

העלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים

כל מה שרצית לדעת על העלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים
מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 5 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
3
  • זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 3 תשלומים ללא ריבית 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

כל מה שרצית לדעת על העלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים:

• עיגולים שחורים מתחת לעיניים יכולים להיווצר כתוצאה מחוסר שינה, עור דקיק מסביב לעיניים ו/או מתזונה לא טובה.

• ככל שאנו מתבגרים, העור נוטה לאבד את האלסטיות והנפח שלו - והעיגולים השחורים הופכים לבולטים יותר.

• אחת הדרכים היעילות ביותר להילחם בתופעה, היא לעשות שימוש קבוע בקרם עיניים ייעודי.

עיגולים שחורים מתחת לעיניים, או בשמם הרשמי "היפר-פיגמנטציה פרי-אורביטלית", הם תופעה ממנה סובלים לא מעט אנשים, גברים ונשים. העיגולים השחורים הללו יכולים להיווצר בשל מגוון של סיבות שונות כמו למשל חוסר שינה, תזונה לא איכותית / מספקת, או אף בשל סיבות גנטיות. לרוב, הסיבה שהעיגולים מופיעים דווקא מתחת לעיניים, קשורה לעובדה שהעור באזור זה דקיק יותר וכתוצאה מכך הוא משקף בצורה טובה יותר את כלי הדם שתחתיו. כאשר אנו לא ישנים או לא אוכלים כמו שצריך, כלי הדם הללו עשויים להתרחב וליצור את הכהות האופיינית הזו מתחת לעיניים. ככל שהעור דק, "שקוף" ועדין יותר כך העיגולים יהיו בולטים יותר, וזו גם הסיבה שככל שאנו מתבגרים המצב מחמיר – שכן עם השנים, העור שלנו נוטה להפוך לדק יותר ולאבד מהנפח ומהאלסטיות שלו.

 

העלמת עיגולים שחורים והפחתת כהויות בעיניים - מה ניתן לעשות?

אז כיצד ניתן בכל זאת להילחם בתופעה ולהעלים, או לכל הפחות להפחית, את העיגולים השחורים הללו? לפניכם מספר טיפים חשובים יעילים:

1. הקפידו לישון 7 עד 9 שעות בלילהעייפות ושינה לא טובה או מרעננת, עשויות להוביל למצב בו כלי הדם שנמצאים מתחת לעיניים מתנפחים וכתוצאה מכך גורמים לכהות מתחת לעיניים. שינה טובה של 7-9 שעות בלילה, לרוב תסייע לפתור את הבעיה או לכל הפחות להפחית את רמת הכהות. על מנת לסייע לגוף שלכם להרפות, להירגע ולהיכנס למצב של שינה עמוקה, חשוב מאוד להחשיך את האורות בבית ולהימנע משימוש באור כחול, אשר נפלט לרוב ממסכים, כשעה לפני השינה. בנוסף, מומלץ לישון כך שהראש מוגבה ומונח על כריות, על מנת להימנע מזרימת דם מוגברת לאזור הפנים והעיניים.

2. צננו את העוראם לא יכולתם לישון טוב בלילה או שמסיבה מסוימת קמתם עם כהות רצינית מתחת לעיניים, שקלו לצנן את העור באזור זה באמצעות פרוסות מלפפון קרות, או לחילופין, באמצעות כפית נקייה שהשארתם במקפיא למשך מספר דקות. את ה"בטן" (הצד הקמור) של הכפית תוכלו להניח על כל אזור העיניים למשך מספר דקות, וכך לגרום להקטנת נפח כלי הדם באזור זה – עניין אשר לרוב ישפר ויפחית משמעותית את הכהות.

3. הקפידו על אכילה בריאה ומאוזנתקטניות, פירות וירקות רבים מכילים אנטי-אוקסידנטים כמו גם גורמים אנטי-דלקתיים, אשר מסייעים לגוף בפעילותו השוטפת. חשוב להבין כי אנו חושפים לתהליכי חמצון על בסיס יומיומי (הן בתוך הגוף שלנו והן מחוצה לו) עניין אשר עלול לגרום לפגיעה במגוון של מערכות בגוף וגם להשפיע על המראה החיצוני שלנו, בדגש על העור שהוא למעשה האיבר הגדול ביותר בגוף האדם. אנטי-אוקסידנטים נלחמים בגורמי החמצון הללו וסותרים את ההשפעה שלהם, ובמילים אחרות: ככל שתאכלו באופן בריא יותר, כך תוכלו לשמור לא רק על גוף בריא, אלא גם על עור יפה יותר לאורך זמן.

4. עשו שימוש בקרם עיניים איכותיקרם עיניים לכשעצמו לרוב לא יסייע בהפחתת עיגולים שחורים מתחת לעיניים באופן מידי, אם כי הוא עשוי לסייע לחזק את העור באזור זה באמצעות הזנתו בלחות. אם ברצונכם לראות תוצאות טובות כתוצאה משימוש קבוע בקרם עיניים, חשוב להשתמש בקרם המכיל קצת יותר מרכיבים מלחחים. קרם העיניים שלנו, בחברת Rosamix, מכיל לא רק גורמים מלחחים איכותיים כמו שמן שקדים, גליצרין, חמאת שיאה ושמן חוחובה, אלא גם שמן רימונים המשמש כאנטי-אוקסידנט ותמצית קמומיל המסייעת בהרגעת האזור שמתחת לעיניים. שימוש קבוע בקרם העיניים שלנו, יסייע לאזור שמתחת לעיניים להדוף ביעילות רדיקלים חופשיים וכמו כן יחזק ויעבה את העור, וכך יתרום להפחתת תופעת הכהות.

no-lazy